آیسان بهرامفر ونزدی ادامز

چه روز قشنگی خدا جونم شکرت

1393/1/21 23:09
نویسنده : آیسان
519 بازدید
اشتراک گذاری

آیسان جونم عزیزم الهی قربون قدمهای نازت برم

الان که اومدم پای سیستم گیج خوابم گفتم بیامو وبت رو آپدیت کنم  عزیزم امروز تولد شما بود چقدر خدا رو شکر خوش گذشت همه مهمونها که رفتنن شما که خواییدی من هم خوابم برد الان هم گفتم بنویسم تا عکس هات رو بریزم تو سیستم که بذارم تو وبت عزیزم آیسان و آویسا و عسل عزیزم  خیلی خدا رو شکر شادی می کردند

دخترم من و بابا جون برات ماشین کنترلی خریدیم و دایی مجید هم موتور برات خریده و بقیه هم دستشون درد نکنه هدیه های خوبی دادند آیسان عزیزم امروز که از اتاق خوات با ماشین کنترلی اومدی پذیرایی البته با کنترل خودم  و تزیین خاله جون که ماشین عروس و گل های ریز ریز  رو سرت و ماشینت می ریختند و کل می کشیدند کلی حال کردم واینکه اونجور که دوست داشتم برگزار کردم

البته خاله فریده خیلی خیلی زحمت تولد شما رو کشیده من کارهات رو آماده و چاپ کردم خاله و امیرعلی زحمت برشش رو کشیدند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)